postheadericon حرفی بر آمده از دل، شاید که بر دل نشیند – علیرضا یعقوبی


دوستان، در هنگامه خون باید تمامی توان خود را در حمایت از اشرفیان قهرمان بکار گرفت. ما در آینده وقت برای یقه گیری از مجاهدین درباره آنچه کرده اند و آنچه که نکرده اند زیاد خواهیم داشت. هیچ سوالی بی جواب نخواهد ماند. هر چند این بنده حقیر اعتقاد دارم که مجاهدین کارنامه ای بسیار بسیار پاکتر و روشنتر از آن دارند که بخواهند به کسی بدهکار باشند. هر چند در میانه درگیری با طوفانها در دریای پرتلاطم و در جنگ با امواج در هم کوبنده مسلم است که نمی توان بدون خطا و اشتباه باقی ماند. مگر مجاهدین به وحی منزل وصلند و معصوم هستند؟ 
دوستان، در سفر اخیر به واشنگتن با یکی از دوستان عضو شورا صحبت می کردم. او می گفت ارتباط گسترده ای با داخل دارد ولی جو داخل با خارج فرق می کند و از من خواهان چرائی آن بود گفتم ببین وزارت بدنام اطلاعات در این بازار مکاره خارج از کشور همواره دنبال یک "بزگر" در هر جمع و حزب و گروه و دسته ای است تا بدینوسیله یک "گله گر" تحویل بگیرد. یکی را تحت عنوان مارکسیست و دمکرات و جمهوریخواه و سکولار و.... چه مستقیم و چه غیر مستقیم به خدمت می گیرد که مثلا این تیله را بندازد که اگر مجاهدین سکولار هستند پس چرا مریم و یا حانمهای عضو مجاهدین و یا گویندگان زن سیمای آزادی پوشش اسلامی دارند. بعد عده ای زیر این سوال به سینه زنی سکولاری مشغول می شوند که بله نگفتیم مجاهدین جمهوری دمکراتیک اسلامی می خواهند؟! دیگری را وارد صحنه می کند که به بهانه فیلم تاسوعا و عاشورای اشرف بگوید "نمی شود خون حسین نجوشد اما مجاهد بخروشد؟!" بعد هم دسته ای راه بیفتد که این شعار را تکرار کنند که "خون حسین نجوشد اما مجاهد بخروشد!" به همین سادگی!
باید به شناخت حتی نسبی به تحریکات و توطئه های دشمن غدار رسید. همواره در هر جمعی و گقتگوئی گفته ام خیانت رژیم ملاها در حق مجاهدین نه فقط ریختن خون آنها بلکه در ابعاد فاجعه آمیز و غیر قابل تصور مخدوش کردن تصویر آنها در اذهان عمومی است. شعارش این است من که آبروئی ندارم بگذار تا می توانم با بکارگیری تمامی ابزارهای ماکیاولیستی و غیر ماکیاولیستی(!) دشمن اصلی خود را در اذهان مردم خراب کنم. به این دوست گفتم چرا در داخل وضع بهتر است؟ چرا که رژیم در داخل با مردمی روبروست که لخت و عریان جنایتش را روزانه و مستمر لمس و درک کرده و هرگونه تبلیغ علیه مجاهدین در چنین شرایطی به عکس خود و جلب سمپاتی برای آنها منجر می شود. لذا این جنایت را در خارج از کشور بوسیله بریده مزدورها و مزدوران استخدامی از این یا آن دسته به پیش می برند.

0 نظرات:

Blog Archive

About Me

ماه و پلنگ
View my complete profile
Powered by Blogger.