postheadericon من نگرانم که کشته شوم

هيلاری عزیز،
نام من شقايق است.
من 14 سال دارم و در كمپ اشرف در عراق زندگی می كنم.
من نگرانم که کشته شوم.
پدرم به خاطر هواداری از جنبش اپوزسيون  مجاهدين خلق در سال 2008 زير شكنجه های رژيم ايران به قتل رسيد. خواهر 20 ساله ام فائزه نيز همراه با 35 تن ديگر در حمله نيروهای عراقی به كمپ اشرف در 8 آوريل.
از ديدار نمايندگان كنگره امريكا از اشرف بعد از حمله ممانعت شد.
اكنون من به همراه مادر، دو برادر و 3400 زن و مرد ديگر در انتظار سرنوشتم هستم.
آمريكا به ما تعهد حفاظت داد ولی ما را در ليست تروريستی نگه داشت. بهانه ای برای كشتار ما توسط  دولت عراق.
با برداشتن نام مجاهدين از ليست تروريستی ما را نجات دهيد.
کار درست، برداشتن نام مجاهدين از ليست تروريستی است.
لطفا سریع اقدام کنید. قبل از اینکه ما را بکشند!

0 نظرات:

Blog Archive

About Me

ماه و پلنگ
View my complete profile
Powered by Blogger.