postheadericon اوباما، اوباما، تو با مايي يا مُلا؟! علی اصغر مومنی

اين يکي از شعارهاي مردم ايران در اعتراضات عظيم اجتماعي  سال 2009  در ايران پس از تقلب در نمايش انتخاباتي  درون باندهاي رژيم بود.
شكاف در راس رژيم  ديكتاتوري  ولايت فقيه  فرصتي را در اختيار مردم  ايران قرار داد تا تنفر و انزجار خود از اين رژيم را اعلام بكنند و سياست نادرست دولت آمريكا در نزديكي با اين رژيم را نيز به چالش بكشند. اعتراضات سال 2009  رويدادي خلق الساعه نبود بلكه  نتيجه نزديك به سي سال ستم و سركوب عليه مردم ايران بود.
بي ترديد پريزدنت  اوباما  اطلاع دارند که رژيم  قرون وسطايي و فنايتك  مُلاها در طول بيش از سه دهه  حكومت در ايران چه بر سر مردم و ميهن ما آورده اند. همچنين بخوبي اطلاع دارند كه اين رژيم بانكدار تروريسم و بنيادگرايي اسلامي هستند و از انفجار بُرجهاي خُبر در عربستان,  انفجار مركز يهوديان در آرژانتين و  از ابتداي اشغال عراق توسط نيروهاي ائتلاف  بُمبهاي  يوميه كنارجاده اي ساخت رژيم ايران در اين كشور به خوبي آگاه هستند.
طبعا آقاي رئيس جمهور چه از طريق رسانه هاي خبري و چه از طريق وزارت خارجه و فرماندهان نظامي آمريكا در عراق، ليست بيش از 32 هزار مزدور تربيت شده و حقوق بگير رژيم ايران همراه با ميزان حقوق دريافتي و و شماره حسابهاي بانكي و اسامي ايراني و عراقي در عراق را كه توسط  اپوزسيون ايران  افشا و منتشر شد را مشاهده يا حد اقل گزارش آن را دريافت كرده اند.
بنابر اين پرسشي كه براي من پيش مي آيد اين است که: در طول اين سي و  اندي سال  تجربه  ديكتاتوري مذهبي مُلاهاي تهران  چه كاراكتري  داشته است ؟  و نتيجه تعامل با اين رژيم چه بوده است؟
آيا يک نمونه شما سُراغ داريد که اين رژيم  سعي کرده باشد با جوامع بين المللي بر سر بحران اتمي و دخالت در امور داخلي , لبنان و فلسطين و عراق و افغانستان, راه بيايد و آيا اين رژيم  دست از نقض حقوق بشر و  صدور تروريسم و بنيادگرايي  برداشته  و  به  ارزشهاي اخلاقي و جهانشمول پايبند است؟
پاسخ روشن است كه خير و هرگز!
آقاي رجوي  رهبر مقاومت ايران سالها پيش به درستي در توصيف ماهيت ضد تاريخي و متحجر اين رژيم گفته بودند كه:” افعي كبوتر نمي زايد!”
آقاي اوباما وظيفه اخلاقي و سياسي شما حکم مي کند كه  ديگر فريب  اين رژيم و لابي هاي بي مقدار آن را نخوريد و چاره جدي بينديشيد.
تاخير در تغيير سياست در قبال مُلاهاي فناتيك و دجال   وجهه آمريکا را خرابتر  مي كند.  بويژه در نزد مردم ايران كه ملتي تاريخي و فهيم هستند.
لذا بيش از اين  اجازه ندهيد با سياست مماشات با اين رژيم مردم تحت ستم ما  خون بيشتري از پيكرشان جاري شود. آنها بودند كه با شعار ” اوباما اوباما  يا با مُلا يا با ما” پيامشان را به گوش شما و دولتمردان شما رساندند كه دست از معامله و سازش و مماشات با اين رژيم برداريد و به حمايت از مقاومت مردم ايران و  جنبش اپوزيسيون  مردميشان  بپردازيد .
اين شعار تصحيح كنند ه تناقضي است كه در سياست خارجي دولت شما با رژيم ايران و اپوزسيون اين رژيم وجود دارد.  يك تناقض فاحش و آشكار شما در سياست خارجيتان از طرفي رژيم را تروريست مي دانيد و بسياري از افراد رژيم بحق در ليست تروريستي قرار گرفتند واين حرکت شما قابل نقدير است. ازطرف ديگر اپوزسيون اين رژيم تروريست را هم در فهرست سازمانهايي تروريستي قرار داده ايد. يك جوك مسخره ولي تلخ و دردناك و فاجعه آميز!
اين اقدام مُضحك و شديدا مورد علاقه مُلاهاي خونريز توجيه گر شكنجه و اعدام در ايران و دو بار قتل عام در كمپ اشرف جايي كه دولت شما طبق كنوانسيون چهارم ژنو متعهد به حفاظت از آن  و پناهندگان بي دفاعش بوديد،  بوده است  و تا كنون 47 كشته و صدها مجروح بر جاي گذاشته است. همچنين بهانه اي براي اعدام خانواده هاي مجاهدين به ديدار با فرزندان و بستگان خود در اين كمپ محصور بوده است.
اين رژيم  55 بار به خاطر نقض حقوق بشر و اعدامهاي بي وقفه بويژه اعدام كودكان  محكوم شده است  و پرونده اي شوم و سياه در جنايت و ترور دارد. چگونه مي توان بزرگترين وبا قدرت ترين اپوزيسيون دمکراتيک اين رژيم  را هم هم سنگ اين رژيم  قلمداد كرد و در در ليست سياه تروريستي  گذاشت!
اين تناقضي فاحش و بسيار مسخره و شرم آور است.  نبايد چشمان خود را به اين واقعيت سرسخت ببنديد. يك ضرب المثل ايراني مي گوید: از هر كجا كه جلو ضرر را مي گيريد سود است.
بر شماست كه  سياست شايسته تري نسبت به سازمان مجاهدين خلق ايران بزرگترين سازمان متشکل شوراي ملي مقاومت اتخاذ کنيد و اين بر چسب تروريستي از دامان سياست خود پاک کنيد. حذف مجاهدين از فهرست  سازمانهاي تروريستي  بي شك قدم بزرگي در حمايت از مردم ايران و تحقق دمكراسي در ايران است. سازمان مجاهدين خلق تنها سازماني است که با تشکيلات منظم و با استعداد مبارزاتي بدون وقفه اين رژيم را به چالش کشيده در همه زمينه ها بخصوص در زمينه اتمي برنامه اتمي اين رژيم را براي خدمت به صلح و امنيت جهاني  افشا کرد و غرب  بدهكار و مديون اين سازمان است.

0 نظرات:

Blog Archive

About Me

ماه و پلنگ
View my complete profile
Powered by Blogger.