postheadericon مبلغان موضع رژیم در آمریکا

(به قلم یکی از کاربران فیس بوک)
رژيم ولايت فقيه كه مجاهدين و مقاومت ايران و رهبري آن مسعود رجوي را، جدي ترين دشمن و تهديد اصلي خود، مي داند، آنها را هدف شماره يك سركوب و ترور و اعدام در داخل و خارج ايران و مهمترين موضوع در مذاكرات و مراوداتش با تمامي طرف حسابهاي خارجي و بين المللي، به خصوص دولتهاي غربي جهت سهيم كردن آنها در سركوب و ايجاد محدوديت و اعمال فشار عليه اپوزيسيون اصلي خود قرار داده و در اين زمينه بيش از هرچيز، موضوع گنجاندن و نگهداشتن نام مجاهدين در ليستهاي تروريستي را، به بهاي باج دهي هاي سرسام آورو پايان ناپذير پيگيري كرده است. رسوايي بسياري از اين نوع زد و بندهاي كثيف، طي سه دهه گذشته از طريق كمیسيونهاي تحقيق يا گزارش مطبوعات يا شهادت شاهدين صحنه و حتي خود مسؤلان و طرف حسابهاي بين المللي اين قضايا، بارها و بارها فاش گرديده است. 
كميسيون تحقيقات تاور در آمريكا يكي از اين موارد است كه به بررسي و تحقيق درمورد افتضاح ايران گيت (مبني بر ارسال اسلحه توسط دولت آمريكا براي رژيم آخوندي در ازاي آزادي گروگانهاي آمريكايي)، پرداخته است، كه در نتيجه اين تحقيقات فاش گرديد كه يكي از مهمترين موضوعات و شرايط اين معامله، درخواست رژيم ايران از آمريكا براي تروريست ناميدن مجاهدين توسط دولت آمريكا و عملي شدن اين درخواست است.
نمونه ديگر: گنجاندين نام مجاهدين در ليست وزارت خارجه كه بنا به اعتراف مارتين اينديك مقام ارشد وزارت خارجه آمريكا با هدف ابراز حسن نيت به رييس جمهور «مدره» ايران محمد خاتمي انجام گرفت.
بمباران قرارگاههاي مجاهدين در عراق توسط آمريكا وانگليس، عليرغم اعلام پيشاپيش بي‌طرفي مجاهدين در جنگ و اطلاع دقيق آمريكا و مؤتلفينش از اين واقعيت، نمونه ديگري است كه متعاقباً مذاكرات و زدو بندهاي ننگين مربوطه با رژيم ايران در اين مورد در رسانه هاي خبري فاش گرديد.
نمونه ديگر: حمله بزرگ پليس فرانسه در 17 ژوئن 2003 به دفتر مركزي شوراي ملي مقاومت در پاريس وخانه هاي اعضا و هوداران مقاومت كه متعاقباً يك خبرنگار فرانسوي، به نام ژان كلود موريس، كه به طور تصادفي در صحنه مذاكرات مربوط به معامله و قرار و مدارهاي اين حمله در تهران حضور يافته بود، در كتابي به نام «اگر اصرار كني، انكار مي كنم»، افشا شد. اين ملاقات در تهران، با حضور دومينيك دوويلپن وزير خارجه وقت فرانسه با خرازي وزير خارجه وقت آخوندها، برگزار گرديد.
دهها و صدها نمونه هاي ديگر از اين حقايق افشا و منتشر شده، ازجمله گزارش وال استريت ژورنال كه رژيم حتي در مذاكرات اتمي با طرف حسابهاي بين المللي خود از درخواست كردن و شرط گذاشتن درمورد سهيم كردن آنها در سركوب و اعمال فشار عليه مجاهدين و مقاومت ايران به رهبري مسعود رجوي غافل نيست، وجود دارد كه مسأله اصلي و تهديد و دشمن اصلي رژيم را در هر صحنه، به وضوح به نمايش ميگذارد.
وال استريت ژورنال 18 اردیبهشت1387: «دولت انگلستان در يك نبرد طولاني براي حفظ گروه مخالفان ايراني در ليست تروريستي خود شكست خورد. اين اتهام به گروه مخالفان ايراني مي تواند پيامدهايي در رفتار با اين گروه در نقاط ديگر و همچنين پيامدهايي در روابط بحراني غرب با رژيم ايران داشته باشد. … به گفته چندين ديپلماتي كه در گفتگوها با رژيم ايران حضور داشتند، مقامات رژيم ايران سالهاست كه سركوب مجاهدين خلق را در صدر اولويتهاي خود در مذاكره با دولتهاي غربي بر سر برنامه هسته يي خود قرار داده اند..»
درهمين راستاست كه رژيم ايران بودجه سرسام آور و البته ثابتی براي راه اندازي انجمن ها و مؤسسات پوششي و استخدام مزدور و لابي هاي رنگارنگ، در راستاي شيطان سازي عليه مجاهدين و مقاومت ايران به خصوص عليه رهيري اين مقاومت در امريكا و اروپا، اختصاص داده است و در هر مقطع و سر هر بزنگاه به طور ويژه، يك بسيج و كارزار فشرده جهت پيشبرد این پروژه عليه مقاومت در دستور كار خود قرار مي دهد. در شرايطي كه دادگاه استيناف واشنگتن وزارت خارجه امريكا را موظف به بازبيني نامگذاري مجاهدين كرده، و به دنبال آن برجسته ترين شخصيهاي سياسي و اجتماعي امريكا نيز در كنار نمايندگان كنگره و هزاران پارلمانتر ديگر ازسراسر جهان عليه اين نامگذاري و ضرورت خروج فوري از ليست قيام كرده اند، اين مؤسسات پوششي، در عين دشمني با اپوزيسيون اصلي اين رژيم، بعضا ژست اپوزيسيون هم می گيرند كه بلادرنگ بي مصرف نشوند.
تریتا پارسی
يكي از رسواترين مؤسسات پوششي رژيم نياك يا ناياك (و در واقع ناپاك) و گرداننده آن پادوي رسواتري به نام تريتا پارسي است. فايده و مصرف اصلي او براي رژيم، لابيگري به خصوص در آمريكا براي پيشبرد پروژه هاي آخوندهاي جلاد براي فرار از هرگونه محدوديت از جانب جامعه بين المللي به خاطر جنايات و تبهكاريهايشان، از جمله پروژه ساختن بمب اتمي است و يكي از مهمترين پايه هاي اين پروژه، راه اندازي كارزار كثيف شيطان سازي و درخواست براي حفظ نام مجاهدين در ليست تروريستي به رغم سلسله احكام دادگاههاي اروپا و امريكا در مورد ضرورت خروج از ليست است. همين اخيراً بود كه در بحبوحه حركت هاي گسترده هموطنان آزاده و انبوه كنفرانسها و موضعگيريهاي برجسته ترين و معتبرترين شخصيتهاي سياسي امريكا عليه سرپيچي وازت خارجه از حكم دادگاه مبني بر باز بيني نامگذاري مجاهدين، مؤسسات پوششي و مأموران و خدمتگذاران رژيم آخوندي و در پيشاپيش آنها تريتا پارسي و انجمن ناپاك به همراه 36 تن ديگر از همپالكيهايش، از قبيل رسول نفيسي و آخوندكديور و.... يك كارزار كثيف خدمات رساني به رژيم از طريق درخواست براي نگهداشتن نام مجاهدين درليست تروريستي وزارت خارجه به راه انداخته و منجمله به صورت دستجمعي اطلاعيه اي در همين زمينه امضا و منتشر كردند كه گوشه اي از وحشت زدگي و سراسيمگي رژيم ولايت فقيه و باندهاي دروني و مزدوران و مدافعانش را از چشم انداز حذف برچسب تروريستي از مجاهدين برملا مي كرد. عناصري كه وجه مشترك آنها به رغم ماسكهاي مختلف، نگراني از سرنگوني رژيم آخوندي و دفاع از موجوديتش منجمله با باندرول سبز، و وحدت كامل با اين رژيم قرون ضدبشري عليه اپوزيسيون اصلي آن يعني مجاهدين و مقاومت ايران می باشد، كه از ننگين ترين شاخصهاي آن همين درخواست مصرانه آنها از امريكا براي در ليست نگهداشتن مجاهدين است. خواسته اي كه دقيقا در صدر خواسته ها و در صدر كارزار كثيف شيطان سازي رژيم عليه مجاهدين در صحنه بين اللمللي است. تريتا پارسي كه طشت رسوايي مزدوريش سالهاست به صدا درآمده و به عنوان يكي از ركوردداران عوامل بدنام آخوندها شهره عام و خاص است. آخوند كديور هم كه شور دفاع از رژيم و رعايت مرز سرخهاي ولايت فقيه تا حد تحريف و معكوس كردن شعارهاي تظاهرات ميليوني مردم عليه رژيم را آن قدر در آورده كه حتي برخي از مدافعان ماسكدار رژيم را هم به موضعگيري عليه خود وادار كرده است.
رسول نفیسی
رسول نفيسي يكي ديگر از همپالكيهاي 37 گانه تريتا پارسي منجمله در امضاي اطلاعيه درخواست نگهداشتن مجاهدين درليست است كه بدنيست چند مورد از موضعگيريهايش در دفاع از احمدي نژاد يا پروژه اتمي رژيم كه تنها به منظور دستيابي به بمب اتمي دنبال مي شود، را به عنوان آن روي سكه امضاي بيانيه فوق الذكر، مرور كنيد. ضمنا بايد توجه شود كه اين موضعگيري هاي با لباس پاسداري يا در تهران و در پايگاههاي بسيج سركوبگر يا انجمن اسلامي فلان ارگان حكومتي آخوندها نيست، بلكه ضرورتهاي محيطي و آب و رنگ حضور در امريكا و محذور داشتن براي بستن سربند بسيجي به جاي كراوات و ضرورت پرهيز از استفاده از فرهنگ صد در صد بسيجي و آخوندي در ابراز ضديت با مجاهدين يا نام بردن از رژيم و مقامات آن در آمريكا و اروپا و در بين ايرانيان پناهنده و مهاجرت كرده از جهنم آخوندها كاملا قابل درك است.
نظر رسول نفيسي راجع به احمدي نژاد و برنامه اتمي رژيم:
«تصور من اين است که در مورد مسائل فرهنگي و به خصوص مسئله‌ي زنان، احمدي‌نژاد- مشايي نظر بازتري دارند و براي اينکه اينها محبوب نشوند و ريشه‌اي در جامعه پيدا نکنند، گروهي که تحت نظر آقاي خامنه‌اي است، سعي ميکند اين مسائل اجرا نشود.
من ابتدا فکر ميکردم که احمدينژاد حرفي ميزند و عمل ديگري انجام ميدهد، اما الان تقريباً به من ثابت شده که احمدي‌نژاد- مشايي مي‌خواهند از مسائلي مثل فرهنگ باستاني ايران و مسائل زنان استفاده کنند و ريشه‌هايي در ميان جوانان براي خودشان ايجاد کنند و گروه آقاي خامنه‌اي با حدت و شدت تمام مانع اين جريان ميشود».
سايت راديو دويچه وله، 25 مه 2012
رسول نفيسي: بستن تأسيسات فردو و آب سنگين اراک خواسته اي غير واقعي است و اگر اروپا اين مسائل را دنبال کند، مذاکرات به جايي نخواهد رسيد.
صداي آمريکا ـ27 اردیبهشت 91

در پايان، بي مناسبت نيست كه موضعگيري روشنگرانه گروهي از هنرمندان برجسته ملي و آزاديخواه ميهنمان را در قبال اطلاعيه درخواست 37 همپالكي تريتا پارسي براي نگهداشتن مجاهدين در ليست را كه در روزنامه واشتنگتن تايمز در روز 18 مهر درج گرديده ملاحظه نماييد:
 

هم ميهنان!
نامه 37 نفر از حاميان رژيم ايران تحت عنوان « كارشناس....» به وزير خارجه آمريكا براي نگهداشتن نام سازمان مجاهدين در ليست وزارت خارجه آمريكا يك درخواست سياسي نيست؛ يك عمل جنايتكارانه است . چرا كه ادامه اين نامگذاري يعني ادامه بهانه دادن به رژيمهاي ايران وعراق براي سركوب وكشتار مخالفان رژيم . مگر نه اين است كه هر حركتي با مارك انتساب به اين جريان تحت عنوان تروريسم مورد هجوم پاسداران جنايتكار و عمله و اكره ارتجاع قرار گرفته و مي گيرد.
مدعيان «قانون گرايي» و «عدم خشونت» در وحشت از خروج نام مجاهدين از ليست تروريستي، همه دعاوي خودرا به كناري گذاشته و«صلاحشان» را دراين ديده اند كه هم قانون زير پا گذاشته شود و هم وحشيانه ترين خشونت ها تكرار شود. نبايد فراموش كرد كه بزرگترين بهانه و دستاويز مالكي در حملات وحشيانه اش به ساكنان اشرف همين ليست است.
ما معتقديم هركس آزاد است با هرجريان سياسي موافق يا مخالف باشد. ولي تيز كردن تيغ عليه 3400 نفر پناهنده محاصره شده و بي دفاع عملي هم تبهكارانه و هم جنايتكارانه است. از همين رو ما امضا كنندگان زير عمل اين 37تن را محكوم مي كنيم وخواستار پايان دادن به اين ليست گذاري ناموجه وغيرقانوني هستيم.
امضاء ها :
۱ – نعمت آزرم(شاعر ونويسنده)
۲- علي آئينه( شاعر)
۳- جواد اسديان (نويسنده)
۴-هنگامه افشار ( روزنامه نگار- برنامه ساز تلويزيون)
۵-رسا افشارچي (نقاش ومجسمه ساز)
۶- يوسف اکرمي(فيلمساز)
۷- اسماعيل اوجي(نويسنده ومترجم)
۸- شهرام بروخيم ( بازيگر وکارگردان سينما وتئاتر)
۹- علي اصغر بهروزيان(نويسنده)
۱۰- جمشيد پيمان(نويسنده وشاعر)
۱۱- صدرالدين تام(کارگردان سينما وتلويزيون)
۱۲- مهناز تميزي(فيلمساز)
۱۳-سعيدحبشي (نويسنده وروزنامه نگار-سناريست وکارگردان)
۱۴-هادي خرسندي( نويسنده طنز پرداز)
۱۵- اسماعيل خوئي( شاعر)
۱۶- حسن داعي الاسلام(محقق ونويسنده)
۱۷- شهريار دادور(شاعر)
۱۸ - مهدي ذکائي(نويسنده وروزنامه نگار)
۱۹ – مهتاب رهبران (بازيگر سيمنا وتئاتر)
۲۰-فريدون ژورک(کارگردان سينما ونويسنده)
۲۱- گيسو شاکري(شاعر وخواننده)
۲۲- ناصر شاهين پر (نويسنده)
۲۳-
رضا شمس (نويستده)
۲۴ – خسرو شهرياري (کارگردان تئاتر)
۲۵- پرويز صياد( فيلمساز وکارگردان وبازيگر سينما وتئاتر)
۲۶- حسين فرجي (نويسنده وبرنامه ساز تلويزيون)
۲۷-بهراد فردي (برنامه ساز ومجري تلويزيون)
۲۸- علي فياض(نويسنده)
۲۹- کيوان کابلي (نويسنده – فعال محيط زيست)
۳۰ – رحمان کريمي(شاعر ونويسنده)
۳۱- رحيم کريمي (عکاس وفيلمساز)
۳۲- حجت کسرائيان ( نقاش ومجسمه ساز)
۳۳- صمصام کشفی(شاعر ونویسنده)
۳۴ – مرجان(بازیگرسینما وخواننده)
۳۵-بهرام مشیری (نویسنده وبرنامه ساز تلویزیون)
۳۶- دکتر عزت مصلی نژاد (نویسنده ومحقق)
۳۷- سیروس ملکوتی (موسقیدان)
۳۸- حسین مهینی( فیلمساز)
۳۹-ناهید نعیمی (هنرپیشه وخواننده)
۴۰- دکترعلی نوری (آهنگساز واستاد موسیقی ایرانی )
۴۱- سیروس وقوعی (فیلمساز)
۴۲-عبدی هزارخانی (فیلمساز)

0 نظرات:

Blog Archive

About Me

ماه و پلنگ
View my complete profile
Powered by Blogger.