postheadericon انجمن نجات رژیم - فصل پنجم

«سازمان غیر دولتی» به سبک وزارت اطلاعات
همه كسانی كه با ارگانهای غیردولتی و سازمانهای بین المللی و مفاهیم و تعاریف حیطه های غیردولتی آشنا هستند، تعریف زیرین را می شناسند:
«سازمانهای غیردولتی (NGO)  سازمانهای خصوصی هستند كه اعضا و فعالیت آنان حیطه های بین المللی دارد. سازمانهای بین المللی دارای موقعیت دولتی نیستند، این سازمانها اساساً هرگونه فعالیت یا وابستگی دولتی را فاقدند. فرم فعالیت جنب دولت، این سازمانها را از عداد سازمان غیردولتی خارج می كند».
اكنون به یك نمونه از سازمانهای غیردولتی به سبك اطلاعات آخوندها بنگرید: خبرگزاری رسمی رژیم درتاریخ ۱۹ اسفند ۸۳ از «نخستین همایش» تشكل غیردولتی(NGO)  خبر داد كه از سال گذشته در استان لرستان «فعالیت خود را با هدف برقراری ارتباط خانواده ها با فرزندان خود در کشور عراق» آغاز کرده است.
خبرگزاری رژیم می گوید: «در نخستین همایش انجمن «نجات» در لرستان که با حضور رییس دادگستری این استان و خانواده های افراد جداشده از سازمان منافقین (مجاهدین خلق) در خرم آباد برگزار شد، مسئول دفتر انجمن نجات شاخه لرستان اعلام کرد: از پارسال تاکنون تعدادی از خانواده های لرستانی در قالب دو کاروان به عراق اعزام شده تا با فرزندان خود در قرارگاه منافقین در بغداد دیدار کنند. «محمد خسروپور» روز گذشته در این همایش یکروزه که در هتل استقلال خرم آباد برگزار شد گفت: این تشکل غیر دولتی (NGO) از سال گذشته در این استان فعالیت خود را آغازكرد. وی گفت: «قرار است تعدادی نیز که در نوبت ملاقات با فرزندان خود هستند در صورت فراهم شدن شرایط، به عراق عزیمت کنند».

وزارت اطلاعات و ارگانهای وابسته آن در مصاف با مقاومت ایران به مثابه تهدید اصلی بقای حاكمیت آخوندی خام خیالانه، راه برون رفت از بن بست حكومت ولایت فقیه را در مقابله همه جانبه با مقاومت مردم ایران یافته اند. در این مسیر، علاوه بر لگدهای بی دریغ به قبر «امام راحل» و كارهایی كه به گردن او می اندازند و انواع «غلط كردم» گفتنهای غلیظ روبه خارج و علاوه بر ژستهای رنگارنگ چرخشمدارانه! واصلاح طلبانه، استفاده از رسوبات جنبش مقاومت را غنیمت شمرده و درصرف نمودن این تفاله در وعدههای مختلف دریغ نمیكند. یك شیوه «سروكردن» این تفاله ها، استفاده از سس مضحك NGO است. آخوند یونسی در صدد بود تفاله دانی به نام «انجمن نجات» را هم به مصرف داخلی و هم به مصرف خارجی برساند.
رژیمی كه ۵۱ بار در ملل متحد با افشاگریهای مستمر مقاومت، محكوم شده و هر روز رسوایی جدیدی مانند قتل فجیع خانم زهرا كاظمی گریبانگیرش می شود، اكنون به صنعت NGO سازی روی آورده تا شاید به شیوه «آی دزد! آی دزد!» رد و نشان پنهان ناكردنی خود را بپوشاند.
بریده مزدورانی كه در این صنعت به كارگرفته شده اند، بارها به مقام های وزارت خاطرنشان كرده اند: «اینطوری كه پشت ما می آیید، كارهای ما بالكل از موضوعیت می افتد»!
از سال ۸۱ كه علائم جنگ بالا گرفت، وزارت اطلاعات، «رادیو نجات» را علیه مجاهدین و خانواده های آنها راه اندازی كرد. همه میدانند كه در ایران هیچ رادیو غیردولتی وجود ندارد. اما اكنون بعد از دو سال، نگو كه از ابتدا، انجمن نجات و رادیو نجات (آن هم بر روی طول موج های حكومتی و به وسیله فرستنده های حكومتی و با بودجه دولتی)، طبق تعاریف آخوند یونسی، سازمانهای غیردولتی بوده اند! تأسیس قارچ گونه شعبه های «نجات» در استانها و شهرهای مختلف كشور، آنهم بازوبه بازوی اطلاعات و قضاییه دژخیم آخوندی و نیروی انتظامی، از كرامات همین صنعت «NGO» سازی به سبك آخوند یونسی است. جالبتر از همه كاركرد سركوبگرانه خلصی است كه این هم لابد از كاركردهای یك سازمان غیردولتی در ایران تحت حاكمیت آخوندهاست. فقط معلوم نیست كه رؤسای قضاییه و مدیران كل اطلاعات استانها در این جلسه ها چه می كنند؟! جلسه «نجات» در شیراز آن چنان كه در خبرها و مطبوعات رژیم گفته می شود، چرا توسط «شاه حسینی» مدیركل سیاسی امنیتی استان فارس برگزارمی شود؟! در قزوین چرا محمد باقر الفت، دادستان بیدادگاه ارتجاع سخنران اصلی است؟! در مازندران چرا آخوند موسوی رییس بیدادگاههای مازندران، جلسه را «اختتام» میكند؟!
آخر مگر قرار نبود «سازمانهای غیردولتی» سازمانهایی باشند كه «اساساً هرگونه فعالیت و وابستگی دولتی را فاقدند
مضحك این كه «شیخنا» ناگزیر است برای جمع وجوركردن و راه اندازی اموراتش، گزمه و داروغه و كلانتر را با هم به روی صحنه بیاورد و تازه نان  «NGO»داشتن را هم بخورد!
به نمونه هایی از جلسه های «انجمن نجات» آخوندها به نقل از مطبوعات خود رژیم توجه كنید:
سایت وزارت اطلاعات به نام نجات ۸۳/۲/۱۳ :
همایش انجمن نجات شاخه شیراز
دیگر سخنرانان این نشست آقای حسینعلی امیری مدیركل دادگستری فارس بودند…ایشان اعلام كردند ما از هر كدام از عزیزانی كه از سازمان مجاهدین جدا شده و به ایران بازگردند استقبال می كنیم…آقای امیری درباره انجمن نجات گفت این انجمن یكی از كارهای بسیار ارزشمند در جهت نجات انسانهایی است كه تحت شرایطی راه خطا رفته اند و از اشتباه خود پشیمان گشته اند كه كار این انجمن بسیار مقدس است.
سایت نجات ۸۳/۱۰/۱۶ :
گزارش گردهمایی خانواده های اعضای دربند فرقه رجوی (عضو انجمن نجات) در شهر بابل:
موسوی در جلسه انجمن نجات در بابل
عصر روز جمعه یازدهم آبان ۱۳۸۳ گردهمایی بزرگی با حضور خانواده های اعضای مجاهدین در سالن همایش اداره ارشاد اسلامی شهرستان بابل برگزار شد. این گردهمایی كه بنا به دعوت انجمن نجات شاخه مازندران و گلستان صورت پذیرفته بود، با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید.
حجت الاسلام «موسوی» رییس كل دادگاههای عمومی و انقلاب استان مازندران به عنوان میهمان ویژه این گردهمایی اظهار داشت: فرزندان شما به هرعلتی كشور را ترك كرده و اكنون در نزد شما حضور ندارند، باید كاری بكنیم كه اینها به وطن و به آغوش گرم خانواده برگردند و حقایق را ببینند. رییس كل دادگاههای عمومی و انقلاب استان مازندران تأكید كرد: به صراحت به شما اطمینان می دهم كه بنده و حوزه اختیاری خودم، از زمان تقبل چنین مسئولیتی تاكنون، هیچ پرونده یی برای كسانی كه به وطن بازگشته اند تشكیل نداده ایم و هیچ حكمی تا امروز برای این دسته از افراد صادر نكرده ایم . لذا هیچ مشكلی بر سر برگشتن فرزندان شما نیست و این را من به سهم خودم تضمین می كنم.
این گردهمایی توسط خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) صدا و سیمای مركز ساری و «رادیو نجات» پوشش داده می شد.
خبرگزاری حكومتی مهر ۸۳/۱۲/۱۲ :
گردهمایی خانواده های اعضای گروهک منافقین، به دعوت شاخه شیراز «انجمن نجات» در این شهر برگزار شد. این خانواده ها خود از اعضای انجمن نجات هستند.
در این مراسم، پس از پخش قسمتی از فیلم تحصن خانواده ها در مقابل سفارت عراق، شاه حسینی، مدیرکل سیاسی امنیتی استان فارس گفت: از طرف مدیریت سیاسی امنیتی و همه مسئولان ذیربط استان اعلام می کنم که ما با تمام وجود از همه راه کارهای قانونی و شرایطی که در اختیار داریم، استفاده خواهیم کرد و تا رسیدن به نتیجه نهایی یعنی بازگرداندن فرزندانتان، در کنار شما خواهیم بود.
شاه حسينی مديركل سياسی امنيتی استان فارس درجلسه انجمن نجات درشيراز
خبرگزاری حكومتی ایسنا ۸۳/۱۲/۱۷ :
حجت الاسلام اكبر فیض، رییس كل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم انجمن نجات در ارومیه گفت: تمام نادمان سازمان منفور و شیطانی مجاهدین خلق، مورد عفو نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می گیرند. همچنین یكی از نمایندگان وزارت اطلاعات حاضر در مراسم، به خبرنگاران گفت: سیاست نظام بر این است كه با گذشت و ایثار، افرادی كه در اردوگاه اشرف زیر سلطه رجوی هستند و پشیمان شده اند، به آغوش وطن بازگرداند.
خبرگزاری حكومتی ایسنا ۸۳/۱۲/۱۷ :
انجمن نجات آذربایجان غربی اعلام موجودیت کرد
انجمن غیردولتی نجات شاخه آذربایجان غربی و کرمانشاه که به ابتکار جمعی از اعضای جداشده سازمان مجاهدین خلق بنیانگذاری شده است، با صدور اطلاعیه یی اعلام موجودیت کرد. اعضای جداشده سازمان مجاهدین خلق اقدام به پایه گذاری نهادی مدنی و غیردولتی ( NGO ) به نام انجمن نجات کرده اند تا با افشای ماهیت ضدمردمی و طرح خشونت و خسارت ذاتی باند رجوی و نیز بیان حقایق و واقعیتهایی که تک تک اعضای انجمن نجات به عینه تجربه و مشاهده کرده اند را به هموطنان خود به خصوص خانواده های اعضا و نیروهای تحت سلطه مستقر در قرارگاه اشرف بازگو کنند. «آرش رضایی» عضو سابق مجاهدین خلق همچنین با بیان اینکه اعضای جدا شده این سازمان…اقدام به پایه گذاری نهاد مدنی و غیردولتی انجمن نجات در ایران نموده اند، گفت: قالب گیری انجمن نجات در سال ۸۱ شروع شد و تاکنون این انجمن با همکاری دولت ایران و سازمان صلیب سرخ جهانی جمع زیادی از هموطنان اسیر در بند فرقه رجوی را به کشور بازگردانده است.
خبرگزاری رسمی رژیم ۸۳/۱۲/۲۶ :
رییس دادگاه شعبه اول انقلاب تبریز در جلسه انجمن نجات تبریز گفت: آغوش نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت به روی نادمان گروهك تروریستی منافقین باز است. حجت الاسلام رحیم محمودی روز چهارشنبه در آیین تحویل عناصر نادم گروهك منافقین به خانواده هایشان در تبریز افزود: باید گذشته ها را جبران كرد و فریب شعارهای توخالی استكبار را نخورد. وی اظهار داشت: راه بازگشت به روی فریب خوردگان گروهك منافقین در كشور كاملاً باز است. وی از فعالان انجمن نجات درخواست كرد با از بین بردن شكاف بین فریب خوردگان گروهك منافقین و واقعیات جامعه ایران، بازگشت آنها به آغوش كشور و خانواده های خود را تسریع كنند».
خبرگزاری رسمی رژیم ۸۴/۱/۲۷ :
گردهمایی اعضای جداشده از گروهك تروریستی منافقین و خانواده های اعضای دربند این گروهك در كتابخانه امام خمینی(ره) شهر قزوین برگزار شد.
نخستین سخنران این گردهمایی كه عصر روز جمعه به همت «انجمن نجات» شاخه قزوین برگزار شد، «آرش صامتی پور» بود كه خود را عضو سابق این گروهك معرفی كرد و گفت: انجمن «نجات» یك سازمان غیردولتی است كه از اعضای جداشده گروهك منافقین و خانواده های آنان برای آزادی و بازگشت اسیران دربند و در حقیقت گروگان گرفته شده توسط فرقه منافقین به آغوش میهن و خانواده تلاش می كند…در این گردهمایی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان قزوین، عنصر »فریب» را دستمایه شیطان دانست وگفت: انجمن «نجات» در مسیر برگرداندن افراد فریب خورده توسط گروهك منافقین قرار گرفته است، كه امیدواریم این انجمن در این مسیر موفق بوده و فعالیتهای خود را ادامه دهد.
«محمدباقر الفت» افزود: در سالهای گذشته با تدبیر مسئولان نظام و مصوبه شورای عالی امنیت ملی زمینه بازگشت برخی از افراد گروهك منافقین به میهن اسلامی فراهم شد و آنان مانند سایر هموطنانمان ازحقوق شهروندی برخوردار و در پناه قانون زندگی می كنند».
افشای ارگان سركوبگر «نجات» وزارت اطلاعات
افشای توطئه های رژیم آخوندی طی سالیان توسط مقاومت ایران، به گونه یی است كه همگان می دانند NGO سازی در رژیم ضدبشری و تروریستی آخوندی دقیقاً برای تشدید سركوبی و تروریسم ابداع می شود. (مقاله NGO تروریستی به نقل از نشریه مجاهد شماره ۶۷۰). وزارت بدنام اطلاعات آخوندی با تأسیس ارگان سركوبگر «انجمن نجات»، در پوشش یك سازمان غیردولتی، قصد داشت سركوب و جاسوسی علیه خانواده های مجاهدین را از انظار مجامع حقوق بشری پنهان كند. رژیم با این ترفند و با تشدید تهدید و ارعاب خانواده ها، می خواست آنها را مجبور كند كه دست از مقاومت علیه آخوندهای جنایتكار بردارند تا بتواند در گام بعد، از آنها علیه مجاهدین سوءاستفاده كند. اما خانواده های مجاهدین با مقاومت در برابر این فشارها و افشای انواع ترفندها و دروغپردازیهای وزارت اطلاعات، این توطئه را با شكست مواجه كردند.
از سوی دیگر، سازمان مجاهدین نیز ماهیت «انجمن نجات» وزارت اطلاعات و اعمال ضدانسانی آنرا به كرات به اطلاع مراجع و سازمانهای حقوق بشری بین المللی رسانده و از مجامع بین المللی درخواست نموده است «تا مسأله سوءاستفاده رذیلانه رژیم جنایتكار و ضدبشری آخوندی از عواطف خانواده ها را مورد توجه قرار داده و این اقدام شنیع رژیم را كه همراه با ماهها تهدید و ارعاب صورت می گیرد، به عنوان یك نمونه بارز نقض حقوق بشر در ایران محكوم و افشا نمایند». (اطلاعیه سازمان مجاهدین ۱۴ دی ۱۳۸۲).
تقاضای اقدام فوری از عفو بین الملل در محكومیت ارگان سركوبگر «نجات» اطلاعات آخوندی
هم چنین مشاور حقوقی سازمان مجاهدین خلق ایران در شهر اشرف طی نامه یی در۵ فروردین ۱۳۸۴ (۲۵ مارس ۲۰۰۵) به عفو بین الملل می نویسد:
«… انجمن نجات یك نام مستعار برای اطلاعات ملایان، در شهرهای مختلف ایران، جنگ روانی كثیفی علیه خانواده های مجاهدین را پیش می برد. از شما می خواهی در یك اقدام فوری، آنرا به عنوان یك ارگان سركوب و جنگ روانی علیه خانواده های مجاهدین و مخالفان رژیم محكوم كنید.
اطلاعاتی كه مستقیم یا غیرمستقیم از طریق این ارگان سركوبگر در داخل یا خارج ایران منتشر میشود، مطلقاً بی اعتبار است…»

منبع: 
انجمن نجات رژیم - ارگان سرکوبگر رژیم علیه خانواده های مجاهدین - جلد اول - فرشته یگانه
انتشارات امیرخیز – اشرف
ارديبهشت ۱۳۸۴

0 نظرات:

Blog Archive

About Me

ماه و پلنگ
View my complete profile
Powered by Blogger.